1725117591
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Τι είναι το B2B lelosgroup;
Είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα, πανελλαδικής εμβέλειας, που απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο σε κατόχους νόμιμης άδειας λιανικής πώλησης φαρμακευτικών ειδών.
Δεν είμαι φαρμακοποιός, μπορώ να γίνω μέλος;
Μόνο κάτοχοι νόμιμης άδειας λιανικής πώλησης φαρμακευτικών ειδών μπορούν να γίνουν μέλη του B2B καταστήματος.
Είμαι πελάτης φαρμακαποθήκης του ομίλου lelosgroup, είμαι και μέλος του B2B καταστήματος;
Οι πελάτες των εταιρειών του Ομίλου δεν γίνονται αυτομάτως μέλη. Θα πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία εγγραφής. Μέσω αυτής, οι ήδη ενεργοί πελάτες των φυσικών καταστημάτων γίνονται άμεσα πλήρη μέλη.
Πώς κάνω Εγγραφή;
Γίνετε μέλος με 3 απλά βήματα:
Είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα, πανελλαδικής εμβέλειας, που απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο σε κατόχους νόμιμης άδειας λιανικής πώλησης φαρμακευτικών ειδών.
Δεν είμαι φαρμακοποιός, μπορώ να γίνω μέλος;
Μόνο κάτοχοι νόμιμης άδειας λιανικής πώλησης φαρμακευτικών ειδών μπορούν να γίνουν μέλη του B2B καταστήματος.
Είμαι πελάτης φαρμακαποθήκης του ομίλου lelosgroup, είμαι και μέλος του B2B καταστήματος;
Οι πελάτες των εταιρειών του Ομίλου δεν γίνονται αυτομάτως μέλη. Θα πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία εγγραφής. Μέσω αυτής, οι ήδη ενεργοί πελάτες των φυσικών καταστημάτων γίνονται άμεσα πλήρη μέλη.
Πώς κάνω Εγγραφή;
Γίνετε μέλος με 3 απλά βήματα:
- Κάντε κλικ στο πεδίο Εγγραφή στο επάνω μέρος της αρχικής σελίδας.
- Συμπληρώνετε τα στοιχεία που σας ζητούνται και πατάτε “Αίτηση Εγγραφής”. Αυτόματα λαμβάνετε στο email που έχετε δηλώσει, το οποίο είναι και το Username σας, ένα απαντητικό email για να επιβεβαιώσετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
- Κάντε verify (επιβεβαίωση της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης) ακολουθώντας τον σύνδεσμο.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής και μετά τον απαραίτητο έλεγχο των στοιχείων σας, πραγματοποιείται αρχικά τηλεφωνική επιβεβαίωση της ενεργοποίησης του λογαριασμού σας και εντός 1 εργάσιμης ημέρας λαμβάνεται ένα email το οποίο σας ενημερώνει για την κατάταξή σας ως απλό ή πλήρες μέλος.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Εφόσον δηλωθεί το email σας ΔΕΝ μπορεί να αλλάξει. Φροντίστε για την ορθή συμπλήρωση αυτού. Ακόμη, επιλέξτε μια διεύθυνση email που να μπορείτε να παρακολουθείτε, καθώς η επικοινωνία σας με το προσωπικό του lelosgroup.gr πραγματοποιείται κυρίως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Τι σημαίνει απλό μέλος και τι πλήρες μέλος;
Ως ενεργό απλό μέλος έχετε πρόσβαση σε όλες τις ενότητες της ιστοσελίδας όπως είναι οι ειδικές προσφορές, το B2B κατάστημα, έντυπα φυλλάδια προσφορών και προϊόντων και ενημερώνεστε πρώτοι μέσω email για τις τρέχουσες ειδικές προσφορές και τα νέα του Ομίλου.
Ως ενεργό πλήρες μέλος έχετε όλες τις δυνατότητες που έχει ένα απλό μέλος και επιπλέον μπορείτε να πραγματοποιείτε αγορές.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Μόνο ένα πλήρες μέλος μπορεί να εκτελέσει απευθείας παραγγελίες μέσα από την ιστοσελίδα. Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 216 5002370 ή στο info@lelosgroup.gr
ΠΡΟΣΟΧΗ! Εφόσον δηλωθεί το email σας ΔΕΝ μπορεί να αλλάξει. Φροντίστε για την ορθή συμπλήρωση αυτού. Ακόμη, επιλέξτε μια διεύθυνση email που να μπορείτε να παρακολουθείτε, καθώς η επικοινωνία σας με το προσωπικό του lelosgroup.gr πραγματοποιείται κυρίως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Τι σημαίνει απλό μέλος και τι πλήρες μέλος;
Ως ενεργό απλό μέλος έχετε πρόσβαση σε όλες τις ενότητες της ιστοσελίδας όπως είναι οι ειδικές προσφορές, το B2B κατάστημα, έντυπα φυλλάδια προσφορών και προϊόντων και ενημερώνεστε πρώτοι μέσω email για τις τρέχουσες ειδικές προσφορές και τα νέα του Ομίλου.
Ως ενεργό πλήρες μέλος έχετε όλες τις δυνατότητες που έχει ένα απλό μέλος και επιπλέον μπορείτε να πραγματοποιείτε αγορές.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Μόνο ένα πλήρες μέλος μπορεί να εκτελέσει απευθείας παραγγελίες μέσα από την ιστοσελίδα. Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 216 5002370 ή στο info@lelosgroup.gr
Είμαι απλό μέλος, πως μπορώ να γίνω πλήρες;
Μπορείτε να αναβαθμιστείτε σε πλήρες μέλος οποιαδήποτε στιγμή, επικοινωνώντας μαζί μας στο 216 5002370 ή στο info@lelosgroup.gr για να αιτηθείτε την μετατροπή.
Θα σας ζητηθούν τα νομιμοποιητικά έγγραφα του φαρμακείου.
Η μετατροπή σας σε πλήρες μέλος θα ολοκληρωθεί μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή των εγγράφων και τον απαραίτητο έλεγχο τους.
Τι είναι η εγγραφή;
Με την εγγραφή σας στο lelosgroup.gr, αποκτάτε πρόσβαση στην πλατφόρμα του ομίλου Β2Β και μπορείτε:
Μπορείτε να αναβαθμιστείτε σε πλήρες μέλος οποιαδήποτε στιγμή, επικοινωνώντας μαζί μας στο 216 5002370 ή στο info@lelosgroup.gr για να αιτηθείτε την μετατροπή.
Θα σας ζητηθούν τα νομιμοποιητικά έγγραφα του φαρμακείου.
Η μετατροπή σας σε πλήρες μέλος θα ολοκληρωθεί μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή των εγγράφων και τον απαραίτητο έλεγχο τους.
Τι είναι η εγγραφή;
Με την εγγραφή σας στο lelosgroup.gr, αποκτάτε πρόσβαση στην πλατφόρμα του ομίλου Β2Β και μπορείτε:
- Να έχετε πρόσβαση στη σελίδα «Υποστήριξη», μέσα από την οποία μπορείτε να μεταφέρετε τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζετε με την ιστοσελίδα.
- Να ενημερώνεστε πρώτοι μέσω newsletter για τα νέα μας, τις προσφορές μας, τις ανακλήσεις προϊόντων από τις φαρμακευτικές εταιρείες κλπ.
- Να κατεβάζετε σε ηλεκτρονική μορφή (pdf) τον τιμοκατάλογο του μήνα και τα έντυπα φυλλάδια των προϊόντων του Ομίλου.
- Να πραγματοποιείτε αγορές σε web only προσφορές.
Έχω κάνει εγγραφή, αλλά δεν έλαβα email επιβεβαίωσης.
Τα email επιβεβαίωσης αποστέλλονται πάντα άμεσα. Παρακαλούμε να ελέγξετε τον φάκελο "Ανεπιθύμητα" στο e-mail σας. Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 216 5002370 ή στο info@lelosgroup.gr.
Έχω κάνει εγγραφή, αλλά δεν μπορώ να συνδεθώ.
Ελέγξτε αν συμπληρώνετε σωστά τα πεδία (αγγλικά-ελληνικά, κεφαλαία-μικρά). Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε ξεχάσει τον κωδικό που έχετε δηλώσει. Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 216 5002370 ή στο info@lelosgroup.gr
Έχω κάνει εγγραφή, πότε θα ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός μου;
Η μέση διάρκεια ολοκλήρωσης μιας εγγραφής είναι 2-3 εργάσιμες ημέρες από την αίτηση σας, με την προϋπόθεση ότι:
1) ακολουθήσατε άμεσα τον σύνδεσμο που σας στάλθηκε με email (email verification)
2) τα στοιχεία που δηλώσατε είναι σωστά και ορθώς γραμμένα (πχ. όχι greeklish)
3) έγινε τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπό μας
Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου.
Εάν ξεχάσατε τον κωδικό σας, μεταβείτε στην «Είσοδο Πελατών» και επιλέξτε το πεδίο «Ξέχασα τον κωδικό μου». Εκεί θα πρέπει να συμπληρώσετε το email σας (αυτό που χρησιμοποιήσατε για την εγγραφή σας) και έπειτα να επιλέξετε «Αποστολή». Θα σας αποσταλεί νέος κωδικός χρήστη, τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να συνδεθείτε.
Μπορώ να αλλάξω τον κωδικό μου;
Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό σας, αρκεί να συνδεθείτε και να μεταβείτε στο πεδίο «Ο Λογαριασμός μου». Εκεί επιλέξτε «Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε τον Κωδικό Εισόδου σας, κάνετε κλικ εδώ», συμπληρώστε δύο (2) φορές τον νέο κωδικό πρόσβασης και πατήστε «Αποθήκευση».
Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;
Μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας, αρκεί να συνδεθείτε και να μεταβείτε στο πεδίο «Ο Λογαριασμός μου». Εκεί επιλέξτε «Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε τα Στοιχεία του Λογαριασμού σας, κάνετε κλικ εδώ», συμπληρώστε μόνο τα πεδία που θέλετε να τροποποιήσετε και εν συνεχεία πατήστε «Αποστολή». Τα στοιχεία του λογαριασμού σας θα ενημερωθούν, μετά τον απαραίτητο έλεγχο ορθότητας.
Μπορώ να εκτυπώσω τα έντυπά σας;
Μπορείτε να εκτυπώσετε ή να αποθηκεύσετε όλα τα έντυπα του Ομίλου, επιλέγοντας το πεδίο «E-commerce / Έντυπα ομίλου». Εκεί εμφανίζεται σε μορφή pdf ο τρέχον έντυπος τιμοκατάλογος και τα επιμέρους έντυπα των προϊόντων.
Τι ακριβώς είναι τα Quick Orders;
Τα Quick Orders είναι συγκεκριμένα είδη ή ομάδες ειδών με προνομιακές εκπτώσεις και όρους που ισχύουν για σύντομο χρονικό διάστημα. Σε κάθε Quick Order μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους όρους. Πλεονέκτημα των Quick Orders είναι ότι σας επιτρέπουν με μια μικρή απαιτούμενη ελάχιστη αξία παραγγελίας να εκμεταλλευτείτε τις καλύτερες τιμές της αγοράς για τα συγκεκριμένα είδη που αφορούν.
Τι ακριβώς είναι η Μηνιαία Προσφορά;
Οι Μηνιαία Προσφορά είναι ένα αυτόνομο ηλεκτρονικό B2B κατάστημα που περιλαμβάνει όλα τα είδη και τις εκπτώσεις που εμπεριέχονται στο εκάστοτε έντυπο προσφοράς που διανέμεται στα φαρμακεία. Κατά μέσο όρο έχετε πρόσβαση σε περισσότερους από 1200 κωδικούς φαρμάκων και 1200 κωδικούς παραφαρμάκων στις καλύτερες τιμές της αγοράς.
Τι ακριβώς είναι οι Καθημερινές Αγορές;
Οι Καθημερινές Αγορές είναι υπηρεσία αγορών ροής μόνο για ενεργούς πελάτες καθημερινών παραγγελιών του Ομίλου. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είστε ενεργός πελάτης σε κάποια φαρμακαποθήκη του Ομίλου. Επίσης να έχουν γίνει οι απαραίτητες online ρυθμίσεις της συγκεκριμένης σύνδεσης και η παραχώρηση ειδικού κωδικού πρόσβασης από το τμήμα μηχανογραφικής υποστήριξης του ομίλου.
Πως μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
Για παραγγελίες μέσω της ενότητας Μηνιαία Προσφορά:
Τα email επιβεβαίωσης αποστέλλονται πάντα άμεσα. Παρακαλούμε να ελέγξετε τον φάκελο "Ανεπιθύμητα" στο e-mail σας. Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 216 5002370 ή στο info@lelosgroup.gr.
Έχω κάνει εγγραφή, αλλά δεν μπορώ να συνδεθώ.
Ελέγξτε αν συμπληρώνετε σωστά τα πεδία (αγγλικά-ελληνικά, κεφαλαία-μικρά). Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε ξεχάσει τον κωδικό που έχετε δηλώσει. Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 216 5002370 ή στο info@lelosgroup.gr
Έχω κάνει εγγραφή, πότε θα ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός μου;
Η μέση διάρκεια ολοκλήρωσης μιας εγγραφής είναι 2-3 εργάσιμες ημέρες από την αίτηση σας, με την προϋπόθεση ότι:
1) ακολουθήσατε άμεσα τον σύνδεσμο που σας στάλθηκε με email (email verification)
2) τα στοιχεία που δηλώσατε είναι σωστά και ορθώς γραμμένα (πχ. όχι greeklish)
3) έγινε τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπό μας
Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου.
Εάν ξεχάσατε τον κωδικό σας, μεταβείτε στην «Είσοδο Πελατών» και επιλέξτε το πεδίο «Ξέχασα τον κωδικό μου». Εκεί θα πρέπει να συμπληρώσετε το email σας (αυτό που χρησιμοποιήσατε για την εγγραφή σας) και έπειτα να επιλέξετε «Αποστολή». Θα σας αποσταλεί νέος κωδικός χρήστη, τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να συνδεθείτε.
Μπορώ να αλλάξω τον κωδικό μου;
Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό σας, αρκεί να συνδεθείτε και να μεταβείτε στο πεδίο «Ο Λογαριασμός μου». Εκεί επιλέξτε «Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε τον Κωδικό Εισόδου σας, κάνετε κλικ εδώ», συμπληρώστε δύο (2) φορές τον νέο κωδικό πρόσβασης και πατήστε «Αποθήκευση».
Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;
Μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας, αρκεί να συνδεθείτε και να μεταβείτε στο πεδίο «Ο Λογαριασμός μου». Εκεί επιλέξτε «Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε τα Στοιχεία του Λογαριασμού σας, κάνετε κλικ εδώ», συμπληρώστε μόνο τα πεδία που θέλετε να τροποποιήσετε και εν συνεχεία πατήστε «Αποστολή». Τα στοιχεία του λογαριασμού σας θα ενημερωθούν, μετά τον απαραίτητο έλεγχο ορθότητας.
Μπορώ να εκτυπώσω τα έντυπά σας;
Μπορείτε να εκτυπώσετε ή να αποθηκεύσετε όλα τα έντυπα του Ομίλου, επιλέγοντας το πεδίο «E-commerce / Έντυπα ομίλου». Εκεί εμφανίζεται σε μορφή pdf ο τρέχον έντυπος τιμοκατάλογος και τα επιμέρους έντυπα των προϊόντων.
Τι ακριβώς είναι τα Quick Orders;
Τα Quick Orders είναι συγκεκριμένα είδη ή ομάδες ειδών με προνομιακές εκπτώσεις και όρους που ισχύουν για σύντομο χρονικό διάστημα. Σε κάθε Quick Order μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους όρους. Πλεονέκτημα των Quick Orders είναι ότι σας επιτρέπουν με μια μικρή απαιτούμενη ελάχιστη αξία παραγγελίας να εκμεταλλευτείτε τις καλύτερες τιμές της αγοράς για τα συγκεκριμένα είδη που αφορούν.
Τι ακριβώς είναι η Μηνιαία Προσφορά;
Οι Μηνιαία Προσφορά είναι ένα αυτόνομο ηλεκτρονικό B2B κατάστημα που περιλαμβάνει όλα τα είδη και τις εκπτώσεις που εμπεριέχονται στο εκάστοτε έντυπο προσφοράς που διανέμεται στα φαρμακεία. Κατά μέσο όρο έχετε πρόσβαση σε περισσότερους από 1200 κωδικούς φαρμάκων και 1200 κωδικούς παραφαρμάκων στις καλύτερες τιμές της αγοράς.
Τι ακριβώς είναι οι Καθημερινές Αγορές;
Οι Καθημερινές Αγορές είναι υπηρεσία αγορών ροής μόνο για ενεργούς πελάτες καθημερινών παραγγελιών του Ομίλου. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είστε ενεργός πελάτης σε κάποια φαρμακαποθήκη του Ομίλου. Επίσης να έχουν γίνει οι απαραίτητες online ρυθμίσεις της συγκεκριμένης σύνδεσης και η παραχώρηση ειδικού κωδικού πρόσβασης από το τμήμα μηχανογραφικής υποστήριξης του ομίλου.
Πως μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
Για παραγγελίες μέσω της ενότητας Μηνιαία Προσφορά:
- Μπορείτε εύκολα να τοποθετήσετε στο καλάθι το προϊόν που σας ενδιαφέρει, είτε από την λίστα της κατηγορίας προϊόντος επιλέγοντας «Προσθήκη στο καλάθι», είτε μέσα από το είδος επιλέγοντας «Προσθήκη στο καλάθι».
- Συμπληρώνετε την επιθυμητή ποσότητα χρησιμοποιώντας τα + / - ή συμπληρώνοντας αριθμητικά τα τεμάχια. Εάν επιλέξετε ένα είδος που ήδη έχετε στο καλάθι, το σύστημα σας το υπενθυμίζει και σας δίνει την δυνατότητα να αυξομειώσετε την ποσότητα.
- Για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα πρέπει να μεταβείτε στο «Καλάθι». Εκεί εμφανίζονται τα είδη που έχετε επιλέξει με τις ποσότητες, τις εκπτώσεις που ισχύουν, τις τελικές τιμές και το σύνολο της αξίας τους. Στο σημείο αυτό μπορείτε να ελέγξετε την παραγγελία σας και να κάνετε αλλαγές πριν επιλέξετε «Αποστολή». Επίσης ενημερώνεστε για τους όρους πληρωμής και παράδοσης.
Πως μπορώ να βρω το είδος που με ενδιαφέρει;
Μπορείτε να επιλέξετε το είδος που σας ενδιαφέρει από τη λίστα «Κατηγορίες Προϊόντων» ή να κάνετε «Αναζήτηση».
Τι θα γίνει σε περίπτωση ανατιμολόγησης των ΜΗ ΣΥΦΑ από τις εταιρίες;
Οι τιμές χονδρικής θα αναπροσαρμοστούν.
Πως μπορώ να μεταβώ στο Καλάθι μου;
Μπορείτε να μεταβείτε στο καλάθι επιλέγοντας την ένδειξη «Καλάθι» στο επάνω δεξιά τμήμα της ιστοσελίδας ή επιλέγοντας «Μεταφορά στο καλάθι» μετά την προσθήκη είδους στο καλάθι.
Μου ζητάει κωδικό e-order, τι είναι;
Ο κωδικός e-order είναι ο ειδικός κωδικός πρόσβασης που δίνεται σε πλήρη μέλη και ενεργούς πελάτες ροής του Ομίλου, για πρόσβαση στην υπηρεσία καθημερινών αγορών.
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους όρους παράδοσης που ισχύουν στην κάθε περίπτωση. Βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα Εμπορική Πολιτική.
Πώς θα πληρώσω την παραγγελία μου;
Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους όρους πληρωμής που ισχύουν. Βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα Εμπορική Πολιτική.
Υπάρχει ιστορικό των παραγγελιών μου;
Ναι, μπορείτε να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας (Μηνιαίας Προσφοράς & Quick Orders) κάνοντας είσοδο στον Λογαριασμό σας και επιλέγοντας από το Προφίλ σας, στο επάνω δεξιά τμήμα της ιστοσελίδας, το "Ιστορικό Παραγγελιών".
Θέλω να σταματήσω την παραγγελία μου και να την συνεχίσω αργότερα, μπορώ;
Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο +30 216 5002370 (Δε-Πα 09:00-17¨00), μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω e-mail στο info@lelosgroup.gr. Θα φροντίσουμε να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατόν.
Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;
Η lelosgroup.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα απόρρητη και δεσμεύεται πως δε δημοσιοποιεί, ανταλλάσσει, πωλεί ή αποκαλύπτει τα προσωπικά στοιχεία του μέλους χωρίς την συγκατάθεση του. Ενημερωθείτε αναλυτικά στους «Όρους Χρήσης».
Μπορείτε να επιλέξετε το είδος που σας ενδιαφέρει από τη λίστα «Κατηγορίες Προϊόντων» ή να κάνετε «Αναζήτηση».
Τι θα γίνει σε περίπτωση ανατιμολόγησης των ΜΗ ΣΥΦΑ από τις εταιρίες;
Οι τιμές χονδρικής θα αναπροσαρμοστούν.
Πως μπορώ να μεταβώ στο Καλάθι μου;
Μπορείτε να μεταβείτε στο καλάθι επιλέγοντας την ένδειξη «Καλάθι» στο επάνω δεξιά τμήμα της ιστοσελίδας ή επιλέγοντας «Μεταφορά στο καλάθι» μετά την προσθήκη είδους στο καλάθι.
Μου ζητάει κωδικό e-order, τι είναι;
Ο κωδικός e-order είναι ο ειδικός κωδικός πρόσβασης που δίνεται σε πλήρη μέλη και ενεργούς πελάτες ροής του Ομίλου, για πρόσβαση στην υπηρεσία καθημερινών αγορών.
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους όρους παράδοσης που ισχύουν στην κάθε περίπτωση. Βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα Εμπορική Πολιτική.
Πώς θα πληρώσω την παραγγελία μου;
Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους όρους πληρωμής που ισχύουν. Βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα Εμπορική Πολιτική.
Υπάρχει ιστορικό των παραγγελιών μου;
Ναι, μπορείτε να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας (Μηνιαίας Προσφοράς & Quick Orders) κάνοντας είσοδο στον Λογαριασμό σας και επιλέγοντας από το Προφίλ σας, στο επάνω δεξιά τμήμα της ιστοσελίδας, το "Ιστορικό Παραγγελιών".
Θέλω να σταματήσω την παραγγελία μου και να την συνεχίσω αργότερα, μπορώ;
Ναι, πλέον το καλάθι αγορών σας ακολουθεί από όπου και αν κάνετε login & η παραγγελία σας μένει ενεργή για απεριόριστο χρόνο ή μέχρι να ολοκληρωθεί!
Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο +30 216 5002370 (Δε-Πα 09:00-17¨00), μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω e-mail στο info@lelosgroup.gr. Θα φροντίσουμε να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατόν.
Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;
Η lelosgroup.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα απόρρητη και δεσμεύεται πως δε δημοσιοποιεί, ανταλλάσσει, πωλεί ή αποκαλύπτει τα προσωπικά στοιχεία του μέλους χωρίς την συγκατάθεση του. Ενημερωθείτε αναλυτικά στους «Όρους Χρήσης».